BIJNA! - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Sharon Moor - WaarBenJij.nu BIJNA! - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Sharon Moor - WaarBenJij.nu

BIJNA!

Door: Sharon Moor

Blijf op de hoogte en volg Sharon

24 Augustus 2014 | Nederland, Brummen

Ik kijk naar links en zie daar een grote klok staan waarop de woorden ´zondag 24 augustus´ staan weergegeven in letters die zelfs ik zonder bril zou kunnen lezen. Ik ben bij mijn oma en deze klok blijft haar eraan herinneren welke dag het is en in welk jaar we eigenlijk leven. Mijn gedachten gaan uit naar de reis die Stephan en ik bijna gaan maken. Nog één weekje er fulltime tegenaan en dan is het zover. Snel check ik nog even hoe de situatie in IJsland ervoor staat op dit moment. Laten we hopen dat vulkaan barbararaaararaar? Zich nog even koest houdt. Thuis aangekomen ben ik alweer druk bezig met het volgende probleem: ‘Wat neem je nou mee aan kleding’..?’ Ik probeer mezelf er constant aan te herinneren dat ik praktisch moet denken, maar het liefste zou ik mijn hele kledingkast opvouwen en meenemen. Hmm op zulke momenten maken mannen het zichzelf toch een stuk makkelijker. Volgens mij smijt Stephan gewoon wel zijn hele kledingkast erin (een aantal uur voordat we daadwerkelijk weggaan), aangezien dat in zijn geval ook kan. Hij komt zelfs dan nog niet aan de kilo’s. Maargoed hoe praktischer ik denk, hoe meer ik kan shoppen. Een goed streefdoel al zeg ik zelf. Zelf heb ik dan ook al een aardig onderzoekje uitgevoerd als het gaat om de vele shoppingmalls in Amerika. Mijn favorieten staan bovenaan het lijstje en zijn toegevoegd in het reisplan (YAY!). Verder ben ik benieuwd hoe het daar is, wat wij allemaal gaan zien en hoe alles gaat verlopen….en hééééél misschien is er zelfs een kleine kans, dat ik iets minder wit terugkom!

  • 26 Augustus 2014 - 18:24

    Denise Wijnveen:

    Ik vind dat je nu al leuk schrijft Sher haha. Blijven volhouden ik zal braaf lezen :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Brummen

Amerika '14

New York en West-kust.

Recente Reisverslagen:

13 September 2014

San Francisco

12 September 2014

Monterey - San Francisco

11 September 2014

San Simeon - Monterey

10 September 2014

Ventura - San Simeon

09 September 2014

Beter laat dan nooit. LA - Ventura
Sharon

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 3609

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 01 Oktober 2014

Amerika '14

Landen bezocht: