Ventura - San Simeon - Reisverslag uit San Simeon, Verenigde Staten van Sharon Moor - WaarBenJij.nu Ventura - San Simeon - Reisverslag uit San Simeon, Verenigde Staten van Sharon Moor - WaarBenJij.nu

Ventura - San Simeon

Blijf op de hoogte en volg Sharon

10 September 2014 | Verenigde Staten, San Simeon

Ventura – San Simeon
De volgende ochtend had Stephan het wafelapparaat ontdekt...en dat wist meteen iedereen...aangezien hij was vergeten het apparaat in te sprayen was het één grote wafelplakkende bende geworden. Het zelf fixen was geen optie meer, dit hadden we al tevergeefs een aantal keren geprobeerd. Onder hard gezucht en gesteun van de receptioniste die het apparaat aan het schoonmaken was, zijn wij maar snel weggegaan. Vanuit Ventura vetrokken we naar Santa Barbara. Een erg leuk plaatje wat heel erg spaans aandoet. Het is zeker geen goed voorbeeld als het om een typisch Amerikaans plaatsje gaat. Amerikaanse plaatsjes kun je zelden echt pittoresk noemen en dat was Santa Barbara wel. Uiteindelijk kwamen we erachter dat we redelijk moe begonnen te worden, toen we helemaal onder de indruk waren van een mooi gebouw en er na een halfuur achter kwamen dat we daar een uur geleden ook al waren geweest (achjaa..). Hier zijn we ook nog even langs de Marshalls gegaan. In eerste instantie is dit echt een grote bende met kleding en lijkt het niks, maar als je goed zoekt heb je best erg veel leuke dingen voor weinig geld. Ditzelfde concept hebben ze ook bij de ‘Ross dress for less’ (leuke benaming haha), deze heb ik ontdekt in San Francisco, maar daarover later meer. Stephan was trouwens minder blij met deze ontdekking. We hebben onze weg vervolgd naar San Simeon waar we ook hebben overnacht. De motels lijken eigenlijk allemaal op elkaar. Je hebt natuurlijk wel echt een paar hele slechte en een paar die wat beter zijn, maar over het algemeen lijken ze veel op elkaar. Tripadvisor is deze vakantie in ieder geval mijn beste vriend geworden zodat we bed bugs kunnen vermijden. Vaak lees je dat mensen klagen over het ontbijt, maargoed daarvan moet je gewoon NIKS verwachten. Wij gaan vaak gewoon even een kijkje nemen.. (of een bende maken met de wafelapparaten) maar echt een goed ontbijt hoef je niet te verwachten, daarvoor kun je beter naar de supermarkt om de hoek.