Monterey - San Francisco - Reisverslag uit South San Francisco, Verenigde Staten van Sharon Moor - WaarBenJij.nu Monterey - San Francisco - Reisverslag uit South San Francisco, Verenigde Staten van Sharon Moor - WaarBenJij.nu

Monterey - San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Sharon

12 September 2014 | Verenigde Staten, South San Francisco

Die ochtend hebben we de 17 mile drive gereden in Monterey. Dit is een mooie auto route die je langs verschillende interessante en mooie uitzichtpunten brengt. Vanuit deze drive zijn we naar Santa Cruz gereden. Hier hebben we over de boardwalk gelopen. Hier stonden erg veel attracties met oa een houten achtbaan die heel bekend bleek te zijn (volgens het boekje trekt deze achtbaan jaarlijks miljoenen bezoekers)..Alleen jammer dat zowel de achtbaan als alle andere attracties gesloten waren...Vanuit Santa Cruz zijn we naar South San Francisco gereden. Hier was namelijk onze overnachting. Het was overigens erg moeilijk om een accommodatie te vinden die voldeed aan de volgende punten: Betaalbaar, redelijk dicht bij San Francisco, gratis parkeren en schoon. Na een ellenlange zoektocht op internet hebben we iets kunnen vinden, nog veel te duur maargoed voor San Francisco was het blijkbaar betaalbaar. Opzich was de accommodatie oké. We zaten een halfuurtje van het centrum en de kamer was prima. Wij hadden gelezen dat parkeren een hell schijnt te zijn in het centrum (vooral heel erg duur). Via parknow op internet hebben we 2x een parkeerplek van tevoren gereserveerd voor 10 dollar voor de hele dag. Goed te betalen en het scheelt je toch weer zoeken in een stad die je niet kent naar een betaalbare parkeerplek. De eerste dag kwamen we pas aan het einde van de middag aan en zijn we niet meer naar San Francisco gegaan.