Beter laat dan nooit. LA - Ventura - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Sharon Moor - WaarBenJij.nu Beter laat dan nooit. LA - Ventura - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Sharon Moor - WaarBenJij.nu

Beter laat dan nooit. LA - Ventura

Blijf op de hoogte en volg Sharon

09 September 2014 | Verenigde Staten, Ventura

Ja inderdaad, beter laat dan nooit, hierbij het verhaal. De dagen zijn druk en de vermoeidheid begint een beetje toe te slaan bij ons beide. Vandaag even een dagje wat rustiger aangedaan en net even twee heerlijke ben en jerry’s gekocht die hier een stuk goedkoper zijn. Op dit moment zitten we in page, maar hieronder het verhaal van de afgelopen dagen.

LA – Ventura
Na een aantal dagen LA zijn we echt begonnen met de rondreis. De vorige hotels waren immers allemaal nog geboekt. Deze dag hebben we besteed aan een bezoek aan alle bekende en mooie stranden rond LA. We zijn eerst opweg gegaan naar Venice. Hier hebben we even over de boulevard gelopen en even met de voetjes in het water gestaan. Nog even wat toeristische foto’s gemaakt op Muscle Beach etc. Vanuit Venice zijn we naar Santa Monica geweest, waar we over de bekende pier gelopen hebben. Het was heerlijk weer dus een kleine duik moest natuurlijk wel even gebeuren. Terwijl Stephan op een bankje zat, heb ik even een tijdje gezwommen. Vanuit Santa Monica hebben we een stuk langs de kust gereden om vervolgens een stukje het binnenland in te gaan naar Camarillo Premium Outlets in Camarillo. Echter net voordat we hier waren zijn we even goed geschrokken aangezien er met een hoge snelheid een auto ons ineens tegemoet kwam op onze weghelft. Stephan en de auto daarachter konden nog net uitwijken. Op dat moment besefte ik even hoe het ook anders kon aflopen...Gelukkig hebben we dit soort rare dingen daarna niet meer gehad. In Camarillo hebben we tot 7 uur ’s avonds geshopt en zijn we daardoor ook veels te laat begonnen met het zoeken naar een accommodatie. Uiteindelijk waren we daardoor nog laat en in het donker aan het zoeken (niet erg slim). Maargoed meteen een goede leer voor de volgende keer want dit hebben we natuurlijk de dagen daarna heel anders gedaan. Uiteindelijk hebben we overnacht in Ventura bij La Quinta inn.